İstanbul’un ana ulaşım arterlerinden TEM otoyolunun Mahmutbey Batı Kavşağı ile Çamlıca gişe sahası arasındaki belli kesimlerde otoyol üstyapısının taş mastik asfalt kullanılarak yenilenmesi işi yapılmıştır. Ayrıca, proje bünyesinde Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nün üst yapısının yenilenmesi işi de tamamlanmıştır. Fatih Sultan Mehmet Köprüsü üst yapısının kazılması sırasında en ileri yol yapım teknikleri kullanılmıştır.
Uygulama sırasında, eski asfalt kaplaması söküldükten sonra çelik yüzeyler kumlama ile temizlenmiş ve sıcak çinko ile kaplanmıştır. Daha sonra, astar ve eliminatör tabakaları uygulanmıştır. Köprü; trinidat bitümü ile yapılan mastik asfalt üzerine procote mıcır serilerek trafiğe açılmıştır. Proje kapsamında; 90 000 ton bitümlü sıcak karışıma ilaveten 8 000 ton mastik asfalt yapılmıştır.